Logo jest fundamentem identyfikacji wizualnej – buduje markę, podnosi rozpoznawalność i zwiększa sprzedaż.
Znak graficzny pojawiający się na produkcie, stronie internetowej i materiałach reklamowych powinien oddawać esencję marki. Każdy projekt powstający w MediaEssence jest wynikiem kreatywnej pracy oraz rzetelnej analizy rynku, grupy docelowej i specyfiki firmy. Nawiązując współpracę z naszymi designerami, zyskujesz nie tylko funkcjonalny projekt wpisujący się w estetyczne trendy, ale także solidne wsparcie w tworzeniu strategii komunikacji marki. Nasze logo to więcej niż tylko grafika – to narzędzie, które ma realny wpływ na sukces komercyjny.
Najpierw słuchamy - potem projektujemy.
Takie holistyczne podejście sprawia, że jesteśmy w stanie zaprojektować logo dla każdej branży (od beauty po przedszkolną czy deweloperską) przy zachowaniu indywidualnych potrzeb klienta.
Różne grupy klientów wymagają zróżnicowanego podejścia
Właściciel firmy produkcyjnej potrzebuje logo precyzującego jego techniczną specjalność. Inne logo powstanie w przypadku restauracji czy lokalnego fast-foodu, dlatego tak ważne jest ustalenie zakresu działalności danej firmy.
Projektowanie logo rozpoczynamy
od szczegółowej rozmowy
W procesie przygotowawczym rozmowa z klientem jest fundamentalna. Dlatego do projektowania logo przystępujemy dopiero po określeniu Twoich najważniejszych oczekiwań - wyboru wielkości logo, jego układu, kolorystyki, czcionek i wiele innych.
Jak zbudowane jest logo?
Logo czy logotyp?
Logo składa się zwykle z kilku różnych elementów:
Wybór odpowiedniego motywu identyfikacji
Pomyśl, jaki symbol najlepiej oddaje osobowość Twojej marki, a my stworzymy imponujący projekt, który przyciągnie uwagę odpowiednich klientów. Zaskocz ich nietypowym i jedynym w swoim rodzaju motywem, który umieszczony na Twoim logo stworzy efekt WOW!
Jak kolory wpływają na emocje?
Spraw, by odpowiedni dobór kolorystyki na Twoim logo wywoływał pozytywne wrażenia u odbiorców. Czy wiesz, że ciepłe barwy, takie jak czerwony, pomarańczowy czy żółty, w zależności od odcienia mogą wywoływać różne emocje - od szczęścia i podekscytowania po złość a nawet agresję? Z kolei barwy zimne kojarzą się ze spokojem, odwagą, wzbudzają zaufanie, choć mogą być uznawane za nieco smutne. Warto więc przeanalizować wybór kolorów w logo!
Projekt logo możemy zawrzeć w księdze znaku
Wraz z projektem logo możesz u nas zamówić księgę znaku, czyli zbiór zasad projektowych, które przydadzą Ci się podczas tworzenia kolejnych materiałów firmowych i pozwolą na uniknięcie wielu błędów projektowych!
Dzięki księdze znaku zyskasz pewność, że zastosujesz odpowiednią czcionkę czy kolorystykę, Wybierzesz też odpowiedni rozmiar Twojego logo i będzie ono już zawsze dobrze się prezentować na wszystkich materiałach reklamowych firmy.
W Media Essence dostaniesz znacznie więcej niż sam projekt!
Oto co jeszcze otrzymasz:
Najczęściej zadawane przez Was pytania:
najbardziej Ci się podoba.
Podczas tworzenia logotypu Twoje wskazówki i opinie są dla nas bezcenne!