Słabe fotografie, mała czcionka, kiepski papier - jeśli tak ma wyglądać Twój katalog ofertowy, to przepis na totalną porażkę promocyjną Twojego biznesu. Czy chciałbyś kiedykolwiek taki obejrzeć? Oczywiście, że NIE! Jak więc zaprojektować estetyczny i skuteczny katalog?
Trzeba pamiętać, że katalog ofertowy kreuje doby wizerunek firmy. Interesujące treści czy ciekawa grafika pomogą zaprezentować świadczone przez Twoją firmę usługi i sprzedawane produkty w atrakcyjny sposób. Zachęcą klientów do skorzystania z oferty, a co za tym idzie - pozwolą Ci zarobić!
Dobór grafiki i druku
Tworząc katalog reklamowy, warto zadbać o to, by zdjęcia i teksty tworzyły atrakcyjną całość. Wykonaj profesjonalną fotografię produktową i zadbaj o krótkie, trafne opisy.
Najważniejsze żeby grafika, treści oraz wykonany druk ze sobą współgrały i w interesujący sposób prezentowały Twoją ofertę.
Wybór formatu
Przed zaprojektowaniem katalogów ofertowych warto przemyśleć wybór formatu, w jakim chcemy je wykonać.
Zastanów się, jak szeroką ofertę Twojej firmy zamierzasz w nim umieścić. Wybierz format, który sprawdzi się do tego najlepiej i będzie przyjemny podczas przeglądania dla potencjalnego klienta.
Jakie rodzaje katalogów
u nas zamówisz?
Katalog szyty
Szyte katalogi reklamowe to doskonałe rozwiązanie, gdy zależy Ci na niezbyt obszernym folderze reklamowym. Dzięki katalogom szytym oferta firmy zyska bardziej przystępną dla oka formę, a klient szybko się z nią zapozna.
Katalog klejony
W przeciwieństwie do powyższego, ten katalog klejony jest przeznaczany do wydruku dużej ilości materiałów ofertowych. Fantastycznie sprawdzi się, jeśli Twoja firma ma naprawdę szeroką ofertę i chcesz ją przedstawić w jednym miejscu.
Katalog spiralowany
Jak już sama nazwa podpowiada, taki katalog jest spięty charakterystyczną spiralą. Wyróżnia się wygodą dla odbiorcy, gdyż poszczególne strony można ,,przewijać”. Pomieści wszystkie nowości ofertowe i dotychczasowy dorobek Twojej firmy.