Klienci to w większości wzrokowcy. Ich wybory determinuje to, czy coś zachęci ich wizualnie. Zwracają szczególną uwagę na dobór kolorystyki, rozmiar czcionek czy jakość obrazów. Warto mieć to na uwadze tworząc materiały wizerunkowe dla Twojej marki. Wygląd logo, opakowań produktów, wizytówek, teczek ofertowych czy folderów reklamowych mówi o Twojej firmie więcej niż tysiąc słów.
Jak więc zapanować nad wszystkimi elementami identyfikacji wizualnej w Twojej firmie? Co zrobić, by były one spójne i wyglądały dobrze w każdej sytuacji handlowej? Wystarczy posiadać księgę identyfikacji wizualnej, która pozwoli zebrać w jednym miejscu zasady tworzenia i korzystania z wszystkich Twoich materiałów wizerunkowych. Pomoże Ci przyciągnąć wzrok nawet najbardziej wymagających klientów, a co za tym idzie, zachęci ich do budowania wartościowych relacji i zwiększy sprzedaż.
Jakie korzyści zyskasz
z zamówienia księgi znaku?
Konsekwencje nieposiadania
księgi znaku:
Księga znaku zawiera
następujące elementy: