Księga identyfikacji wizualnej – spójność wizerunku Twojej marki | MediaEssence

Projektuj wizerunek i generuj zyski.

Dzięki Księdze identyfikacji wizualnej zaprojektujesz materiały firmowe, które nadają jednolity charakter Twojej marce i zwiększą sprzedaż.

Chcę zamówić Księgę znaku Chcę zamówić Księgę znaku Zobacz realizacje
baner
Zdobądź praktyczną instrukcję projektowania i użytkowania materiałów firmowych

Spójna identyfikacja wizualna buduje markę

Klienci to w większości wzrokowcy. Ich wybory determinuje to, czy coś zachęci ich wizualnie. Zwracają szczególną uwagę na dobór kolorystyki, rozmiar czcionek czy jakość obrazów. Warto mieć to na uwadze tworząc materiały wizerunkowe dla Twojej marki. Wygląd logo, opakowań produktów, wizytówek, teczek ofertowych czy folderów reklamowych mówi o Twojej firmie więcej niż tysiąc słów.

Jak więc zapanować nad wszystkimi elementami identyfikacji wizualnej w Twojej firmie? Co zrobić, by były one spójne i wyglądały dobrze w każdej sytuacji handlowej? Wystarczy posiadać księgę identyfikacji wizualnej, która pozwoli zebrać w jednym miejscu zasady tworzenia i korzystania z wszystkich Twoich materiałów wizerunkowych. Pomoże Ci przyciągnąć wzrok nawet najbardziej wymagających klientów, a co za tym idzie, zachęci ich do budowania wartościowych relacji i zwiększy sprzedaż.

Daniel Kaparuk
Księga Identyfikacji Wizualnej
Zobacz projekt
logo Daniel Kaparuk
  • realizacja

Jakie korzyści zyskasz
z zamówienia księgi znaku?

  • Unikniesz błędów wizerunkowych, które mogą Cię kosztować np. utratę zaufania klientów do marki,
  • Ułatwisz współpracę innym agencjom z Twoją firmą,
  • Ujednolicisz swoje materiały firmowe i już nigdy nie będziesz się zastanawiać, czy Twoje logo wygląda na nich dobrze.

Zdjęcie przedstawia księgę identyfikacji wizualnej dla ArtDent Clinic, w której zaprezentowano logo na siatce konstrukcyjnej. Dokument ten zawiera wytyczne dotyczące proporcji, układu i sposobu stosowania znaku graficznego

Konsekwencje nieposiadania
księgi znaku:

  • niespójność wizerunku firmy w oczach klientów,
  • brak wiedzy o tym, jak wykorzystywać logo firmowe na materiałach,
  • popełnianie błędów projektowych, które mogą Cię kosztować nawet utratę zaufania klientów do marki.

Zdjęcie przedstawia stronę z księgi identyfikacji wizualnej, zawierającą zasady dotyczące minimalnej wielkości logo oraz niedopuszczalnych modyfikacji znaku graficznego marki Primabiotic. W centralnej części widoczne są przekreślone warianty logo, które nie spełniają standardów

Księga znaku zawiera
następujące elementy:

  • opis powstania logo
  • podstawową wersja znaku graficznego
  • alternatywne wersje logo
  • opis konstrukcji znaku graficznego
  • pole ochronne i podstawowe znaku
  • kolorystyka i typografia logo
  • zasady skalowania i minimalne rozmiary logo
  • niezalecane modyfikacje

Na zdjęciu widoczna jest księga identyfikacji wizualnej marki CTK Logistics, zawierająca zasady dotyczące logotypu i jego zastosowania
Zdjęcie przedstawia księgę identyfikacji wizualnej dla ArtDent Clinic, w której zaprezentowano logo na siatce konstrukcyjnej. Dokument ten zawiera wytyczne dotyczące proporcji, układu i sposobu stosowania znaku graficznego
Zdjęcie przedstawia stronę z księgi identyfikacji wizualnej, zawierającą zasady dotyczące minimalnej wielkości logo oraz niedopuszczalnych modyfikacji znaku graficznego marki Primabiotic. W centralnej części widoczne są przekreślone warianty logo, które nie spełniają standardów
Na zdjęciu widoczna jest księga identyfikacji wizualnej marki CTK Logistics, zawierająca zasady dotyczące logotypu i jego zastosowania