Bądźmy szczerzy, klienci to w zdecydowanej większości wzrokowcy. Jeśli produkt zachęci ich wizualnie, chwytają go pod wpływem impulsu. Co nimi kieruje? Przede wszystkim dobór kolorystyki, jakość, materiał z jakiego jest wykonany produkt i… jego opakowanie. Warto mieć to na uwadze tworząc opakowania dla Twoich firmowych produktów.
Tak właśnie działa packvertising, czyli wykorzystanie opakowania jako nośnika reklamy. Nie musisz wydawać dodatkowych pieniędzy na promowanie swojego produktu, bo opakowanie jest już reklamą samą w sobie. Jego kreatywny design przyciągnie uwagę klienta, który uda się z Twoim produktem prosto do kasy.
Co bierzemy pod uwagę przy projektowaniu opakowania?
Opakowania produktowe
Opakowanie ma bezpośredni kontakt z Twoim produktem. Musi być idealnie dopasowane, by zapewniało mu należytą ochronę. Ważny jest też odpowiedni nadruk, to pozwala rozpoznać Twoją markę.
Opakowania zbiorcze/
Kartony
Są to opakowania oznaczone firmowym logo, które pomieszczą większą ilość Twoich produktów. Umożliwiają im stabilny transport oraz mają wpływ na postrzeganie Twojej firmy przez klienta, który ma z nimi bezpośrednią styczność.
Opakowania prezentowe
Wykorzystaj swoje opakowania jako okazjonalną formę podarunku - dla stałych klientów w podziękowaniu za ich zaufanie lub jako gadżet reklamowy, by wzbudzić ciekawość w nowych klientach i budować dobry wizerunek Twojej firmy.
Torby reklamowe
Torby reklamowe z Twoim firmowym nadrukiem to kolejny świetny gadżet promocyjny, który możesz wręczyć klientom i partnerom biznesowym lub wykorzystać podczas targów czy eventów branżowych.