Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek zainteresować jakąś reklamą stojąc w korku? Czy pamiętasz jakie elementy reklamy zwróciły Twoją uwagę? Wielkość reklamy, mocny przekaz, a może ilustracja czy stan techniczny auta?
W reklamie samochodowej nawet najmniejszy detal ma znaczenie i wywiera wpływ na dobry odbiór reklamy. Im kreatywniejszy projekt i prostszy przekaz, tym większa szansa, że klient zwróci uwagę, zainteresuje się Twoją firmą i nawiąże współpracę.
Cel reklamy samochodowej
Zależy Ci na większej sprzedaży? Z Twojego przekazu reklamowego muszą wynikać same korzyści dla klientów!
Reklama na jednym samochodzie czy kilku?
Działasz lokalnie? Wystarczy dobrze zaprojektowana reklama na jednym samochodzie. Działasz globalnie? Warto rozważyć oklejenie wszystkich aut, by stale poszerzać zasięg Twojej reklamy!
Jakie informacje na aucie?
Hasło reklamowe, Twoje logo, adres firmy, e-mail, numer telefonu czy godziny otwarcia - to najważniejsze informacje, które przekażesz klientowi.
Określenie wizerunku firmy
Co myślisz, gdy widzisz, że samochód szefa wielkiej firmy pokrywa miejscami rdza? W takich sytuacjach reklama na samochodzie nie będzie skuteczna!
Oklejanie całościowe
To pewność, że służbowe auto będzie widoczne z daleka i niejeden przechodzień lub kierowca obejrzy się za Twoją reklamą!
Oklejanie częściowe
To przyjemna dla oka forma reklamy, która pojawia się wszędzie tam, gdzie Twoje auto.
W subtelny sposób informuje, do jakiej firmy należy auto. W ten sposób możesz okleić pojedyncze elementy, takie jak maska, czy drzwi samochodu.